Utegångsförbud ;)

Eftersom Anna har utegångsförbud mellan 9 - 17 imorgon så fick vi handla en massa efter gymmet. Hann med en buss ner till stan som gjorde att vi hann med 8:an hem, det är GULD! Halt som fan var det ute och inte nog med det så regnade det..
Jag har precis bakat muffins.. Då undrar ni kanske varför jag gör det såhär sent och det kan jag berätta för er fast det tänker jag inte göra. Visst ser dom små och söta ut! Nu har Chrille lite fredagsgott till imorgon.
Imorgon är det fredag och det är tjejkväll med utgång som står på schemat, ska bli skoj. Längtar!


Kommentarer
anna viktoria

haha, ja attans bananer!!

2012-02-16 @ 23:11:02
URL: http://annars.blogg.se/
nettan

ses ikvæll lilla fish! <3

2012-02-17 @ 10:42:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0