en dag som denna

Har precis blivit klar med städningen, äntligen! Var så seg imorse att jag låg kvar i sängen ett bra tag innan jag var tvungen att tvinga mig själv till att börja städa och ta tag i disken, annars hade jag nog fortfarande legat kvar i sängen. Nu är jag i alla fall klar, tvätten får vänta tills imorgon. Ikväll ska jag träna BodyBalance med tjejerna om jag får plats på passet, det är typ 13 pers framför mig i kö så jag får hoppas att en massa avbokar. Annars går jag dit i alla fall fast jag tränar ute på gymmet, det går lika bra. Träna ska jag i alla fall. Efter träningen ska jag handla en massa, vi har typ inget hemma.. Eller vi har en massa men det går inte riktgit att kombinera ihop någon måltid så mat måste jag handla. Nu ska jag duscha sedan ska jag chilla framför tvn och datorn ett tag.
Förresten, när plockar man undan julsaker?


Kommentarer
Patricia

Mina julsaker är redan borta, blev så trött på dem..

2012-01-02 @ 14:38:48
URL: http://metrician.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0