Sitter på tåget

och är på väg hem till mamma. Jag stannar tills imorgon och det ska bli mysigt med en fredag med familjen. Det är bara hjärtat mitt som kommer fattas, han kunde inte följa med så jag åker själv denna gången. Men imorgon blir det en lördag med massa mys med älskling istället 
Hittade lite bilder på mobilen sen jag och hjärtat var i Köpenhamn, inte så bra bilder då de är tagna med mobilen men bättre än inget.
Framme på hotellet för att lämna väskorna och sedan gå till Tivoli.
Inne på Tivoli.
Dagen efter gick vi till Hard Rock för lite middag och drinkar.
Det var visst happy hour så jag fick två Mojitos :)


Kommentarer
hanna

hoppas tåg resan går bra:)

2012-01-27 @ 13:41:29
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0