tjugonde juni

Hej på er!
Lägensedan jag skrev något nu. Har varit en vekcka i Spanien och sedan tog syster studenten dagen efter vi kom hem så jag har haft fullt upp. Var ledig både måndag och tisdag men idag var det dags för jobb igen. Hade bara tre barn idag så det var väldigt lugnt. I slutet hade jag en flicka som sa: "Nu känner jag det i kroppen att jag vill ner till min mamma". Hahaha, så himla söt.
Efter jobb stack jag hem för att börja förbereda maten som vi ska ha med oss upp till Anna, vi åker imorgon för att fira midsommar i Grytgöl. Nu undrar ni säkert vart det ligger och det gör jag också, haha. Nejmen, en bit från Norrköping om jag inte är helt fel på det. Nu ska jag laga frikadeller och sedan är jag klar med matlagningen för idag hoppas jag. Eller inte, jag måste ju laga mat som vi ska äta ikväll... moget! Aja, får se vad det blir. Om vi inte hörs innan så får ni ha en trevlig midsommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0