1 mars

Hej vänner!
Jag har precis kommit hem. Känns som att jag varit igång hela dagen. Efter skolan åkte vi hit till mig och gjorde grupparbete. Emma och Julia gick och jag fortsatte pyssla med vår uppgift medan Anna tittade på ett avsnitt OTH. Kvart i fyra tog vi bussen till Nettan och när Kalle kommit hem med bilen åkte vi ut till Väla. Jag köpte bara ett par söta byxor och en söt tröja som jag skulle ge till Nancys lilla Gabriel. Nettan lämnade av mig hemma och gick hem till Nancy direkt. Han var så liten det lilla livet, så söt! Han var vaken under hela tiden jag var där vilket var mysigt.
Detta köpte jag, visst var det sött?


Kommentarer
Patricia

Skit fint, jag älskar barn kläder. Blir helt tokig. WIlton har mer kläder än jag har.

2012-03-01 @ 21:28:03
URL: http://metrician.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0