Fredagsmys

Ikväll bakar jag kanelbullar, så längesedan och sååå gott! Tog min ätardag idag eftersom hjärtat åker över till Danmark imorgon, så vi tar en hemmamysdag idag. Imorgon har jag absolut inget planerat vilket är skönt, men ska försöka få med mig Nettan på en långpromenad, det är jag sugen på nu när jag inte kan träna på grund av min förkylning.
Loggade nyss in på facebook och ser att bror skrivit detta;


"Så er man lige kommet hjem fra Zumba. Det var en hård omang. Har nu dyrket det syv dage i træk, hvilket har resulteret i et vægttab på 200 gram. Er så stolt af mig selv. Ronny og jeg tager nu i biografen. Vi skal deltage i et regulært Hugh Grant-marathon. Vi starter med Notting Hill go slutter af med Love Actually- indimellem har About a Boy sneget sig ind. Det bliver skønt. I aften står den på hygge blandt de sødeste kolleger. Benjamin du er den bedste ♥"



HAHA, jag dog lite! Peter och Zumba är så långt ifrån varandra som det bara kan bli! Jag känner en facerape här, haha. Kul var det i alla fall. Nu ska jag baka sista omgången bullar, mums. Ha en mysig fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0