Lördag

Hej vänner!
Har varit vaken ett bra tag och tvättat. Allt är klart förutom sängkläder men det tar jag nog imorgon. Tänkte åka till gymmet vid halv elva men börjde fixa med annat så jag missade helt den bussen, kunde tagit nästa men jag tränade lite hemma istället. ca 40 minuter mage, ben, rygg och rumpa. Det är helt okej det med, bättre än inget.
Idag är det dags för Manges 30 års fest, klockan fem ska vi vara där så det är ett tag kvar, men jag borde snart hoppa ut i duschen och börja fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. Chrille är fortfarande sjuk stackaren, men jag hoppas att han blir bättre så att han kan följa med ikväll! Vill att han ska med ju :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0