Mr lonely

Okej, jag trodde att dagen skulle gå snabbt trots att jag fick stanna hemma istället för att följa med Chrille, Sören och Anna till Danmark, så fel man kan ha! Jag kunde inte somna om efter att Chrille gått och har varit vaken sedan lite över sex. Klockan är bara tio i tio och jag dööör så tråkigt jag har det. & dessutom är det sjukt fint väder ute. Hej ångest! Det tråkigaste av allt är att det inte finns någon jag kan njuta av det fina vädret med så istället sitter jag i sängen och tittar på One tree hill och det ska jag göra resten av dagen haha. Spännande lördag. Fan, jag ville så gärna följa med idag.
Ska nog plugga lite matte sen också, lite bra det nu när jag har tid till det. Woho, what a fun saturday I'm having!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0