Små saker

som gör mig glad. Hjärtat ringde och sa att tårtan var jättegod och att jobbarpolarna tackade. De hade dessutom inte trott på Chrille när har berättade att jag hade gjort tårtan och att den inte var köpt, det gör mig glad! Först vad jag glad över att jag fick lov att göra tårtan han skulle ha med sig sen att det blev god var bara ett extra stort plus. Jag tycker inte att tårta är speciellt gott, bara den där med marängbotten, schwartzwa.. någonting, vet inte vad den heter, men det är så mycket grädde på den, I don't like that.
Aja, åter till pluggandet.
Vår första sommar tillsammans


Kommentarer
Patricia

Är så fruktansvärt aviiis på er <3 Ni är så fina och har det så bra tillsammans :)

2012-03-16 @ 19:47:41
URL: http://metrician.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0