21/3

Min dag har bestått av plugg, plugg och lite plugg till. Haft korta pauser för att hämta dricka, mat gå på toa eller bara titta ut genom fönstret och önska att jag också var ute i det fina vädret. Är det lika fint imorgon som det var idag ska jag sitta på balkongen och plugga, bara det inte blåser.

Just nu står mina kladd-chokladmuffins i ugnen och är klara om tio minuter. Älskling var sugen på muffins och jag älskar att baka så det var bara att sätta igång. Jag hoppas muffins idag, ska hålla mig ifrån sötsaker till lördag då vi ska fira syster med god mat och cheesecake :)

Jag vill ha sommar, värme och fina vänner!


Kommentarer
johanna

Sv: På måndag!! Haha, sjukt snart, men jag tror att det blir en vecka över tiden..

2012-03-22 @ 08:33:21
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0