Soliga dagar

Hej på er!
Väntar på att klockan ska bli tio över åtta så jag kan röra mig mot jobb. Idag fick jag jobba både morgonpass och kvällspass men det gör inget. Jag hinner få tre timmar ute i solen imellan så det är helt okej. Igår såldes vår liggfåtölj, nu är det bara tv-bänk, hylla och bord kvar. Har fått några bud men alltså, vissa tror att man ska ge bort sakerna nästan.. loosers! Mellan mina jobbpass idag så åker jag till svärisarna för att sola lite, Nettan skulle nog också vara där, mys :) Annars händer det inte så mycket, har inte så mycket i skolan just nu, men ska snart börja på paruppgiften. Jag tror dock att den kommer gå hyfsat snabbt att skriva ihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0