Torsdag

Hemma från jobb och sitter i vår nya fina soffa som jag älskar. Hjärtat hade fixat här hemma medans jag jobbade. Satt upp tv:n och högtalarna, lagt ut vår matta (som vi inte ska ha längre) och tagit upp ett gammalt soffbord tills vi hittat något vi vill ha. Bilder kommer sen när det är precis som jag vill ha det, när vi köpt en ny matta och ett nytt soffbord.
Dagen på jobb gick snabbt men alltså idag testades mitt tålamod! Herre.min.jesus för vilka barn det finns. Idag skrek jag på en unge, men istället för att lyssna eller stanna upp som barn brukar göra så stod han och skrattade mig rakt upp i ansiktet, MY GOD! Jag ville dö haha, men sen blev han hämtad (efter att ha rivit halv stället) och jag blev glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0