Lördag

Idag har jag varit iväg och jobbat, 8:15 - 17:15. Tiden gick ganska snabbt trots att sista timmarna på helgen är DÖ-torra, knappt något folk och man har redan hunit göra allt man ska hinna och lite till. Nu sitter jag och hjärtat och nördar oss vid varsin dator, det får man lov ibland. 
 
Jag är lite splittrad. Jag vill att det ska vara helg för det är så skönt att göra inget, men samtidigt vill jag har mån-tis så vi får reda på om kvinnan som tittat på vår lägenhet vill ha den & så ska vi till banken och ha möte med någon nisse där. Sedan väntar jag på en överaskning till Chrille, han har verkligen iiingen aning om någon, så kul! Ni får veta vad det är när paketet har kommit. 


Kommentarer
Sara Ekman

Nej, vi bor inte tillsammans än :) Förra året var vi aktiva och letade lägenhet, men inget gick i lås, så nu har vi lagt det lite på is då Fredrik jobbar i Stockholm på veckorna (vi bor utanför Göteborg), så just nu är det onödigt att köpa en lägenhet :)

2012-11-05 @ 16:29:10
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0